RSS
15
2011. jún

nyertem 22 Dollárt!

Megosztás: 
Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez Add az RSS olvasódhoz

Kijelentkeztem a hostelből és átcuccoltam Emőkéhez. Gyorsan leraktam a hátizsákom és elindultam megvenni a sátramat, Tonytól, egy Erdélyben született sráctól, aki már nem beszél magyarul. Ezután mentem beszerezni a szükséges dolgokat az öt napra. Délután öt volt, mire végeztem. Visszatérve Emőkéhez, átrendeztem a csomagot, hogy a szükségtelen dolgokat fölöslegesen ne cipeljem. Este hétkor felhívtam Jacobot, hogy merre jár. Még beszélünk, mondta, de nem biztos, hogy most este megyünk, mert dolga van még, és az utolsó komp este kilenckor indul.
Tehát itt alszom Emőke lakásában. Jacob spórolt nekem 22 dollárt a szálláson...


A bejegyzés trackback címe:

https://tradicionalisreiki.blog.hu/api/trackback/id/tr342985064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.