RSS
Megosztás: 
Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz Add a Startlaphoz Add az iWiW-hez Add a Google Reader-hez Add az RSS olvasódhoz

Egy szovátai nyaralás során találkoztam először a reikivel. Mezei László formájában talált rám. Harminchét éves családapa, aki gyermekei iskolai nyaralásához ajánlotta fel szolgálatait mikrobuszával. Az első pillanattól kezdve nagy hatással volt rám: mindenki szerint határozotabb,magabiztosabb voltam már az első napon Laci mellett... Ekkor még mit sem tudtam a reikiről, és arról, hogy az Erő és én mit kezdünk egymással. Három hónappal később megkaptam első fokozatba történő avatásomat Simon Attilától, mivel Laci akkor még nem volt avatómester.

Egy év elteltével már Lacitól kaptam meg a második behangolást. Miután elvégeztem a "Királyfiképzőt" is, a reiki és a tréning azonnal elkezdték teljes életemre kifejteni hatásukat. Nagyjából ettől az időponttól a reiki már mindennapjaim részévé vált. Tudatosan alkalmaztam. Velem volt az Erő, amikor kellett - amikor megerősítésre, önbizalomra vagy csupán szeretetre volt szükségem. Áramlott, áramlik bennem, körülöttem. Általa erősebb, magabiztosabb és nyugodtabb lettem, erősödött a hitem és megértettem mi is az igazi szeretet. Vágyni és elhatározni, kérni és méltósággal elfogadni... Megtanultam, hogy a reiki intelligenciája sokkal magasabb, mintsem egy ember azt saját, önös céljára használhatná. Persze vannak, akik ezért vágyják annyira "uralni", ők így szeretnének tanulni...

Szeretném, ha a reiki eljutna mindenkihez, akiknek ez az út a legszebb a teljesség felé...

 


A bejegyzés trackback címe:

https://tradicionalisreiki.blog.hu/api/trackback/id/tr221670675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

M.Barbi 2010.08.13. 08:59:50

Jó volt olvasni :)